Gewichtsconsulent Vlaardingen -
                                                          
 
 
Like mijn Facebookpagina voor dagelijks nieuwe info, en tips
 
NOOIT MEER OP  DIEET

Van vakantie terug en genoten van all-inclusive, of teveel croissantjes met kruiden kaas ? Je komt makkelijk kilo's zwaarder terug van vakantie, maar hoe raak je het weer kwijt ?? Het komt er nou eenmaal makkelijker aan dan dat je het er weer af krijgt. Trap niet in die makkelijke maaltijdshakes, dat lijkt een mooie en snelle oplossing, maar je verpest je stofwisseling er mee en dan is het eind helemaal zoek !

Maak een nieuwe start en ga beter voor jezelf zorgen !
Ga niet op dieet, maar wen een andere levensstijl aan waar je de rest van je leven plezier van hebt. Soms zijn het kleine veranderingen die al heel goed helpen. 
Kinderen mogen zelfs niet op dieet, zij zouden allerlei voedingsstoffen tekort kunnen komen die ze hard nodig hebben als ze in de groei zijn. Misschien weet je niet goed wat en hoe je moet veranderen. Een gediplomeerd Gewichtsconsulent kan je begeleiden en tot nieuwe inzichten brengen.
 
 
 Ook in 2015 worden de consulten van de BGN-gewichtsconsulent (gedeeltelijk) vergoed in de aanvullende pakketten van de volgende zorgverzekeraars: 
 

http://www.gewichtsconsulenten.nl/pages/29/Vergoedingen.html 

 
 Lid van Polderpoort ? Ontvang 10% korting op je intakegesprek ! 
 
Bij een gezond gewicht hoort ook meer bewegen. Ook, want alleen veel sporten levert nooit voldoende op om goed af te vallen. Het is altijd een combinatie van beter eten en voldoende bewegen. 
 Voor sommigen is de sportschool de ideale manier om meer te bewegen, maar niet iedereen wil graag naar de sportschool. Dat hoeft ook niet. Je kan ook meer bewegen zonder naar de sportschool te gaan, je kan denken aan wandelen, zwemmen, fietsen, skeeleren, joggen. Gewoon in je eigen tempo. Als je voorheen niets deed, is een dagelijkse wandeling  van een half uur al heel goed om in combinatie met je persoonlijke dagmenu goed resultaat te boeken ! 
 

Er zijn verschillende manieren om aan je gewicht te werken. "Slechte" diëten zijn diëten die een drastische aanpassing van je eetgewoonten vragen en een snel en indrukwekkend gewichtsverlies beloven. Voorbeelden zijn onder meer Dukan, Atkins, Hollywood, het ananas- of appeldieet en het eiwitdieet. 
De belofte komt wel vaak uit, maar alleen voor even. Deze diëten zijn onmogelijk vol te houden omdat ze veel te streng zijn.Beter kan je een nieuwe leefstijl aanleren en geen dieet volgen. Wat aanpassingen in je eigen eetpatroon, bewuster zijn van wat je eet en drinkt, weten wat goed en slecht voor je is, af en toe wat lekkers op z'n tijd en wat meer bewegen. Zo kan je voor de rest van je leven leren welke keuze's je moet maken en kan je altijd op het gewicht blijven wat bij jou past. 
Hou een dag of 4 een eetdagboek bij om duidelijk te krijgen waar het fout gaat en wat er verbeterd kan worden. Download je eetdagboek hier 
eetdagboek word.doc (DOC — 111 KB)
 
Een soms net zo'n groot probleem kan ondergewicht zijn. Ben je verder gezond en heb je geen eetprobleem, dan kan een Gewichtsconsulent ook hierin ondersteunen ! Schakel een Gewichtsconsulent in die voor je uitrekent hoeveel jij kan/moet eten en opl welke momenten om op jouw ideale gewicht te komen en te blijven. Vul onderstaand formulier in voor vragen of om een afspraak te maken. 
Voornaam:
Achternaam:
Email:
Telefoon:
Adres 1:
Plaats:
Postcode:
 






Website Builder
mogelijk gemaakt
door Vistaprint