Gewichtsconsulent Vlaardingen -
 
Om succes te hebben met afvallen zijn een aantal zaken belangrijk.
 
Stel een reëel doel en kijk eerlijk naar jezelf, van maat 48 naar maat 36 is misschien niet helemaal reëel, denk goed na of dat wel bij je past. Een gezond gewicht is belangrijker dan een label in je kleren.
En kijk niet naar een ander, elk lichaam is anders en kan heel verschillend reageren op dezelfde hoeveelheid voeding, denk b.v. aan leeftijd en genen.
Een gewichtsconsulent kijkt naar al jouw persoonlijke omstandigheden zoals wel of geen sport, leeftijd, geslacht, voorkeur en smaak en rekent uit wat en hoeveel je kan eten om af te vallen.
 
Ga nooit rare dieeten volgen, die hou je nooit lang vol en daarna val je weer terug in je oude, verkeerde gewoonten.
 
Ga meer bewegen; extra bewegen is meer verbranden en dat werkt. Probeer elke dag
iets extra's te doen, dan wordt het een gewoonte en daar gaat
het om: goede gewoonten aanleren, zodat je je gewicht altijd onder controle kan houden.
 
Denk na waarom je eet en doe daar wat aan. Emotie-eter ? Snoepen lost niets op,
je voelt je na afloop nog slechter.
Woensdag patatdag ? Woensdag kan ook salade dag worden met wat gebakken aardappelen.
Automatisch een koekje bij de koffie loopt op als je 4 x koffie drinkt op een dag, dat zijn
er bijna 30 per week.
En denk niet na 1 koekje " ach een 2e maakt nu ook niet meer uit" , het maakt wel uit, zeker als je dat bij elk koekje denkt.
 
Beloon jezelf. Gun jezelf iets leuks na een hele week niet snoepen, of na het bereiken van het doel voor een maand. 
Een keer een week niet afvallen kan gebeuren, geef niet gelijk op, maar zet juist dan door, het hoort er echt bij. 
 
En denk positief. Je kan jezelf oppeppen door steeds positief te blijven denken. Niet denken " ik mag niets meer" maar denk eraan hoe leuk het is een compliment te krijgen 
of hoeveel beter die broek staat als hij wat losser zit, of aan je cholesterolgehalte die veel beter wordt. Het werkt echt als je overal de positieve kant van blijft inzien. 
Zodra je op het gewicht bent wat bij jou past en gezond is, kan je best af en toe weer eens iets lekkers  nemen, gewoon af en toe en niet dagelijks, dan is er niets aan de hand ! Blijf jezelf 1 x per week wegen (vaker is niet verstandig) en kijk hoe het gaat, kom je een pondje aan, wees dan weer even consequent, dan is dat pondje er zo weer af en loopt het nooit meer uit de hand.
 
 
 
Ook bedrijven zien steeds meer in dat investeren in gezondheid zichzelf terugbetaald. Overgewicht brengt risico's met zich mee, uw medewerkers
kunnen ziek worden door hoge bloeddruk, diabetes, gewrichtsklachten,
hart- en vaatziekten, enz. enz. Een gewichtsconsulent kan uw medewerkers
voorlichten over gezonde voeding, afvallen en beweging ,  bijvoorbeeld
tijdens een persoonlijk spreekuur. Informeer naar de mogelijkheden.
 
Voornaam:
Achternaam:
Bedrijf:
Email:
Telefoon:
Adres 1:
Plaats:
Provincie:
Postcode:
Reacties:
 
 
Links: 
 
 
 
 
 
 
 
                                            
Website Builder
mogelijk gemaakt
door Vistaprint